Reklamace
Reklamace zboží
Zboží bylo doručené poškozené Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit naší firmě a přepravci. V případě poškození zboží, které nejeví známky poškození obalů, doporučujeme zboží reklamovat u přepravce do 48 hodin od převzetí.
Reklamace výrobních vadZboží je možné reklamovat do 2 let od jeho převzetí.Pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu společnosti uvedenou na faktuře nebo obchodních podmínkách.
Podrobně popište vadu.
Zboží bylo dodáno nekompletníV případě, že zboží nebylo dodáno kompletní, kontaktujte náš zákaznický servis. Chybějící části vám obratem zašleme.
Není možné reklamovat zboží mechanicky poškozené neodbornou manipulací. Jedná se především o pomačkání, ohnutí, natažení a jiné deformace samolepky.- Zboží nelze reklamovat z důvodu výběru špatné barvy. Monitor může barvy zkreslovat! Z důvodu různého nastavení jasu a kontrastu monitoru doporučujeme vyžádání vzorku barvy, který zasíláme zdarma poštou.
- Větší samolepky než 50 cm mohou být rozděleny na několik dílů.
- Velikosti sad jsou uvedené jako arch na kterém je umístěna samolepka!
- Samolepky na zeď nejsou vhodné pro lepení na vícevrstvé omítky. Může dojít k poškození zdi!
- Omítka musí být hladká, bez silikonu, prachu a latexu. Lepení je možné 14 dnů po vymalování.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od převzetí zásilky od přepravce. O vyřízení reklamace budete informováni.V případě uznané reklamace máte nárok na proplacení nákladů spojených s dopravou zboží doložíte-li výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.). Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.