Reklamace

Reklamace zboží

Zboží bylo doručené poškozené
Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit naší firmě a přepravci. V případě poškození zboží, které nejeví známky poškození obalů, doporučujeme zboží reklamovat u přepravce do 48 hodin od převzetí.


Reklamace výrobních vad
Zboží je možné reklamovat do 2 let od jeho převzetí.Pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu společnosti uvedenou na faktuře nebo obchodních podmínkách. Podrobně popište vadu.

Zboží bylo dodáno nekompletní
V případě, že zboží nebylo dodáno kompletní, kontaktujte náš zákaznický servis. Chybějící části vám obratem zašleme.

Není možné reklamovat zboží mechanicky poškozené neodbornou manipulací. Jedná se především o pomačkání, ohnutí, natažení a jiné deformace samolepky.
  • Zboží nelze reklamovat z důvodu výběru špatné barvy. Monitor může barvy zkreslovat! Z důvodu různého nastavení jasu a kontrastu monitoru doporučujeme vyžádání vzorku barvy, který zasíláme zdarma poštou.
  • Větší samolepky než 50 cm mohou být rozděleny na několik dílů.
  • Velikosti sad jsou uvedené jako arch na kterém je umístěna samolepka!
  • Samolepky na zeď nejsou vhodné pro lepení na vícevrstvé omítky. Může dojít k poškození zdi!
  • Omítka musí být hladká, bez silikonu, prachu a latexu. Lepení je možné 14 dnů po vymalování.

  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od převzetí zásilky od přepravce. O vyřízení reklamace budete informováni.V případě uznané reklamace máte nárok na proplacení nákladů spojených s dopravou zboží doložíte-li výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.). Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.